|
|
|
|
| | | | | | לגילאי 8-12 ולכל המשפחה. הצגה אורחת בשפה הערבית על חלומות, מציאות ומה שבניהם. | |  |
|
| | | | | | | לגילאי 3-8. בהצגה נפגוש את מיש, ילד סקרן, חסר סבלנות ומאוד שובב ,שמתייחס בחוסר כבוד לאימו ולצעצועיו...
| |  |
|
| | | | | | | גילאי 2 ומעלה. זוג מוכרים בדוכן של נעלי- בית בצורות של בובות חיות. הם מציגים את הסחורה לקהל , אך לא מצליחים למכור דבר...
| |  |
|
| | | | | | | לגילאי 2-5. מהי ידידות אמיתית? איך בונים קשרי חברות?
| |  |
|
| | | | | | | לגילאי: 3-7. ההתרחשות היא ביער אפריקאי. מוקד ההתרחשות הוא עץ עליו מצוי קן ציפורים ובו שלושה גוזלים...
| |  |
|
| | | | | | | לגילאי 1-3. שתי ילדות נפגשות לראשונה. הן מנסות להבין אחת את השניה, להכיר, להתקרב... | |  |
|
| | | | | | | לגילאי 7 ומעלה. אגדה פוליטית על מדינת אלתישלמה בה אסור היה לשאול למה.
| |  |
|
| | | | | | | לגילאי 5-12. קומדיה דו לשונית על מפגש של שפות, תרבויות ועל גבולות התיאטרון.
| |  |
|
| | | | | | | לגילאי 3-10. מופע הפעלה בו קהל הילדים משתתפים וצופים בחלומות שלהם מתגשמים על הבמה
| |  |
|
| | | | | | | לגילאי 4-9. שני גמדים הודים שאוהבים מאוד פנקייק נקלעים לתסבוכת עם הנמר המקומי...
| |  |
|
| | | | | | | לגילאי 3-9. חוויה מוסיקלית ייחודית באווירה כפרית צוענית, מבית מוסיקה אורגנית.
| |  |
|
| | | | | | | לגילאי 3-8. האגדה המוכרת מתעוררת לחיים חדשים. | |  |
|
| | | | | | | לגילאי 9 ומעלה. יוני, נער לקוי למידה, ברח מהבית ולא מתכוון לחזור.לא לביה"ס, לא הביתה, לא להורים, לא למי שקוראים לעצמם "חברים"..
| |  |
|
| | | | | | | לגילאי 3-8. סמי הוא פיראט שמשייט באוקיינוסים בתוך האמבטיה שלו עם ברווזיו האהובים...
| |  |
|
| | | | | | | לגילאי 4-10. הצגה מעוררת מחשבה ודמיון ודנה באיכות הסביבה ובצרכנות יתר
| |  |
|
| | | | | | | לגילאי: 4-10. הצגת בובנאות ללא מילים בליווי מוסיקת פסנתר חיה בהשראת "העץ הנדיב"
| |  |
|
| | | | | | | לגילאי 5-7. סיפורים מן הקלאסיקה של ספרות הילדים העברית.
| |  |
|
| | | | | | | לגילאי 4-10. בהשראת הסיפור מאת הנס כריסטיאן אנדרסן
| |  |
|
| | | | | | | לגילאי 4-10. הצגה מוסיקאלית בה שזורים שיריו המקסימים של יהודה אטלס בלחנים חדשים ומפתיעים.
| |  |
|
| | | | | | | לגילאי 3-9. תיאטרון מופע בשיתוף להקת המחול הקיבוצי | |  |
|
|
|